معرفی تلویزیون منحنی سامسونگ QLED Q8C
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سامسونگ Samsung، برندی آشنا و معتبر در زمینه محصولات دیجیتال مثل انواع تلویزیون، مانیتور، مانیتور صنعتی، ویدئو وال و ... است. این شرکت، در تولید تجهیزات گیمینگ و تلویزیون های منحنی نیز پیشرو بوده و محصولات بسیار قدرتمند و با کیفیتی را ارائه نموده است. جدیدترین محصول سامسونگ که در سال 2017 وارد بازار شد، تلویزیون منحنی سامسونگ QLED Q8C است که پرچمدار تلویزیونهای پرمیوم 4K HDR محسوب می شود. قابلیت های منحصر به فرد و عملکرد بسیار قوی تلویزیون Q8C سامسونگ ، طرفداران این برند و تکنولوژی صفحه نمایش منحنی را کاملا شگفت زده کرده است.  

حتما بخوانید: معرفی مانیتور گیمینگ خمیده سامسونگ

معرفی و بررسی تلویزیون منحنی سامسونگ QLED Q8C

در ادامه معرفی و بررسی تلویزیون منحنی سامسونگ QLED Q8C باید بگوییم که  به عقیده کارشناسان فناوری، تلویزیون خمیده سامسونگ 4K، صفحه نمایش با روشنایی بالا و رزولوشن حداکثری دارد که باعث می شود تصاویر را کاملا یکدست و با بهترین کیفیت برای مخاطبان خود به نمایش بگذارد. این تلویزیون، از طیف وسیعی از رنگ ها با کنتراست بسیار بالا پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، طراحی بسیار شیک و زیبای این محصول نیز به زیبایی منزل شما خواهد افزود.

معرفی و بررسی تلویزیون منحنی سامسونگ QLED Q8C

همان طور که در بالا اشاره شد، تلویزیون Samsung Q8C دارای قابلیت HDR است و به دلیل عملکرد فوق العاده قوی توانایی رقابت با سایر مدل های پرمیم HDR را دارد. تلویزیون منحنی سامسونگ Q8C، به دلیل رزولوشن بالا، امکان استفاده به عنوان مانیتور گیمینگ را نیز دارد. شما می توانید علاوه بر نمایش فیلم و هر نوع ویدئوی خانگی، در هنگام اجرای بازیهای ویدئویی خود نیز از آن استفاده نمایید و با اتصال کنسول بازی به تلویزیون، از اجرای بازی با کیفیت بسیار عالی و تصاویر یکدست و واضح لذت ببرید. علاوه بر اینها، قابلیت های پخش صدای این تلویزیون را نباید از یاد ببریم. در نمایشگر منحنی سامسونگ QLED Q8C کیفیت پخش صدا بسیار قوی تنظیم شده است به طوری که تمام صداها را از ریزترین صدا تا بم ترین صدا با بهترین کیفیت دریافت می کنید. اما با این وجود این تلویزیون ها قیمت بالایی دارند که باعث می شود بسیاری از کاربران از انتخاب و خرید آن منصرف شوند. شما می توانید برای دریافت قیمت و خرید مانیتور سامسونگ به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: مانیتور , مانیتور سامسونگ , تلویزیون منحنی سامسونگ , تلویزیون خمیده سامسونگ , خرید تلویزیون خمیده سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 14 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی